PUMPA, fussball o mina kära släktingar.. o inte glömma rödagummistövlar

Efter en ganska lång dag på jobbet så tänkte jag bara gå en liten sväng efter ett par gummistövlar.
Ett par som är snygga. va min tanke. hmm. ja hitta några ganska fina faktiskt. men det blev inte dem eftersom jag gick vidare. 
hittade ett par som var röda. och nej inte ett par snyggaste som jag hade tänkt mig., men eftersom vips va min tid jag hade slut så blev det att ja.. what the fuck.
så nu har jag ett par röda gummistövlar. ganska söta.  men inte som jag tänkte. men söta. och oh så billiga.
jag köpte dem mest för att ja, varför inte ett par röda söta gummistövlar istället för kanske en Kaffe. för det var vad de kostade..ungefär. haha... Ja får inte glömma att nämna att jag har inhandlat en pumpadräkt för hallllooooweeen..haha.
lite photon på mina fynd o allt annat o så hade ju inte varit fel..hehe



Jag är även i min hemstad, Ljungskile.
Min kära släktingar som bara bor ungefär 150 mil härifrån ( Kalix ) var på besök idag:).. 

Efteer mycket nice TACOS...:)
Såg vi  vårat kära lag LSK spela mot MALMÖ FF...
Eftersom det inte var min plan.. så var ajg inte klädd för det, så frysa var det sissta jag ville. så det blev man tager vad man haver..haha... eskimå otufit.
ja o sen det gick ju inge vidare för oss efter att ha släpt in 3 mål o gjort ett va matchen över..

sleeeping time... imorn är det plugg som gäller...;)






Kommentarer
Postat av: LISAAAA

UPPDATERING ?????? JAAAAAAA

2008-11-13 @ 14:22:08
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0