gooo daag! SOLSKEEEN..

Undebara dag med sol. jag älskar solen.

har ju inte skrivit så många ord här på senaste har gjort massa annat.

Varit i KLÄPPEN över påsk!! super kul! så roligt o träffa alla gooa vänner.. och Snowboard!!.. o sol på lunchen med en kaffe i en snödriva.

Men nåja för mycket kaffe o för mycket av det roliga så har varit lite sjuk. men nu e jag bättre!!!....

igår va en luugn o skön dag. :)
på kvällen va jag på kurs o sen träffa jag kära Beata planera lite inför våran flytt någon gång framöver.



Denna dag började med ett spinningpass..

sedan en väldigt mysig fika nere på lilla stan i solen..mm.

nu sitter jag inne.. men vad måste man inte göra för att få något gjort. pluggar.

men snart ska ska jag till jobbet.. :)

så en sissta anstränging här på plugget innan jag rusar till bussen..

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0