hejjlooo

Nu sitter jag o Lisa sihlberg o förfestar utan alkohol. vi har det jätte mysigt!!!

lyssnar på bra Musik...:)


hihi efter förra veckan med början vid the hives o fjällen. så e det dax att var halsofreak för ett tag.

vi var faktiskt ute o sprang förut i det super fina vädret..hihi. i typ 45 minuter. sååå bra. haha

efter en hård dag på jobbet på torp. jag på carlings och hon på cykelhuset.


nu sitter vi här med våra gråa trasiga traschade jeans o våra båda blåa converse i hallen. vi är ju nästan tvillingar.. hihi.


men dock kommer hennes jeans frå bikbok, färdig traschade o mina har jag repat själv. o de e från hm.

och skorna har hon 34. fatta 34. o jag har 35. de är presica.. kan jag säga. men vad gör man inte när det va halva reapriset när man va en fattig student för ett tag sedan.


FJÄLLEN
i STÖTEN


Det va väldigt kul. första dagen när vi kom dit vid 3 på natten klirra vi upp en bira o slappa.
sen va det ut i backen när de öppna. o mitt knä höll för det. gött gött. jag åkte både bräda o skidor.

detta följt av afterski.. seedan bastu , hoppa i snön o sedan middag o sen vidare med festanadet.
dagen efter detta ut i backen åka snowboard hela dagen tills afterskin slog upp sina bortar.

måste bara säga Ninni gjorde ett fint jobb med första gången att åka bräda.

fredagen åt vi ute. det va jätte gott o jätte dyrt.. en buffffe för 300kr ungefär. och sen nattklubb.
o sen lördag. tog vi några vändor i längdspåret... följt av afterski osv. hiihih.

söndagen. lös solen på rikitgt på hela resan. just när vi ska åka hem.. bhhuu. men vi åt väldig god bufe till lunch
där bland annat    viltgryta

begav hos hem sedan vid halv 3 på eftermiddagen efter en stund i solen....


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0