solig dag------> UNDERBART

idag gick jag upp relativt tidigt. tidigare än igår.

för igår vakna jag kvart i 9 o min buss går 9:10...
Hade egentligen tänkt att gå upp vid 7 så att jag skulle hinna ta en jogging runda innan., men nej. men så tänkte jag... ja jag hinner väl duscha i alla fall. så när jag bara har 20 min på mig. 20 minuter är ganska kort tid.

men jag hann.. sprang till bussen med blött hår. o missade den nästan. ee jag vet inte vad jag tänkte först.


Men idag. vakna vid halv åtta gick till gymmet med LISA o EMIL :) vi va duktiga.
sen en kort kort kort jogging runda med lisa i solen. men den räknas nog inte.

och nu satte jag mig ner efter frukost, powernap med en koppkaffe för att plugga lite.
hm satte mig på min fot så den sover ganska ljupt.

nåja. nu ska jag plugga lite o sen till jobbet;)

får plugga mer sen när jag kommer hem.. för klockan den sprang iväg...

hihihi.


imorn ska jag o Lisa kanske cykla, vet inte riktigt vad. downhill. pratade hon om. det e hon som kan allt.


JAG O NINNI i STÖTEN....super nice!





pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi, neeej, tror inte den joggingturen räknades va..? :) hihi

2009-04-02 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0