fin dag

 Äntligen har jag funnit min lisa karlsson som har varit borta från mig hela sommaren.

nu myser vi och ser på film. varit o ätit på Stålverket i trollhättan.

- Nej jag rekomderar inte det stället. sallad för 120 kr. där man fick tio räckor o torr gummifetaost och oliver som de knapt orka ta upp ur konservburken. haahh. ja jag gör fel mat val ibland.

Hemmakväll o sitter i sängen o ser på young single and angry. det var också ett val.

nåja. får gosa med min lisa i alla fall:)


Annars.
gymmet för första gången den här sommar idag. o i dag friskförklarad. Ja man får helt enkelt bestämma sig. Nu är jag frisk. ingen förskylning längre.n

sedan en mycket härlig stund på vattenpalatset i vännersborg me Björn o Jacob... rutskanor o bubblepool..

åter till verkligenheten först Blue Lips med Regina Spektor.

Våran biosalong här hos Lisa har en paus. men så nu var den slut.


peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0