att tappa bort saker...

Hur man tappar bort saker är ju lite intressant. Jag visste nästan att det skulle gå såhär men ändå lät jag mig förlägga det någonstans.

för någon vecka sen minns jag att jag la/ slängde ett av mina favorit skärp någonstans där jag inte brukar lägga sådana saker. och nu idag kan jag ju inte komma ihåg var det är?, det enda jag kommer ihåg är att jag tänkte "Här ska det egentligen inte ligga men har brottom så lägger det där nu,hm nu kommer jag säkert glömma det här..eller jag glömmer nog inte bort det!". Och har jag inte letat igenom varje garderob typ 50 gånger, nästan överallt.
(men tydligen inte där det gömmer sig och var det ens i en garderob det hamna?, var det kanske i en kökslåda..? NEJ  jag minns ju inte!!!grrr)


NOG om det, nu e det snart SPINNING!!!.. då behöver jag ändå inte det!

Sen träffa MIN Kära Anna och åka in till staden:)



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0