GOOOD JUUUL!

GO JUL!!



Nu har jag o beata haft den mysigaste JUL morgonen på länge:)

Julig frukost med tända Ljus.

Nu är vi uppklädda o redo för JUL AFTON i lilla Ljungskile..

Måste säga beta är väldigt fin.. kanske kommer en bild snart..  jag e inte heller så ful., men hon har ju så fint hår o matchande halsband o jätte söt grå cocktale klänning..hihi


Ja nu e det dax att lämna GÖteborg me massor av väskor.. 2 o en kasse.. (typikst att alla mina rullande väskor är någon annan stans förutom den väldigt mega stora väskan jag inhandla på WALL MART för något år sedan.. men den e föör stor) lämade bland annat en hos Anna Banana o sen orkade jag inte hämta den för tänkte jag ska ju inte ta med mig så mkt saker.. men sen behövde jag nog den ändå hahaha :)



pussar o kramar till alla sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0