Snaaart 2010!!

Men innan det är det lite JUL.

nu har jaq köpt alla klappar och slagit in varenda en.. :) ska bli mysigt med JUL. (få massa klappar ihih)
I år har jag varit ute i relativt god tid för Julklapparna.. det är skönt.. är så roligt att je paket!:)


Idag har jag o Sofia varit o letat efter en Nyårsklänning bland annat.. galet svårt att veta vad man vll ha!?



någon av dem kanske?!..






Hitta en mycket fin paljetteklänning på h&m, men någon paljette saknades av alla tusen, man vill kanske inte ha en paljette klänning utan alla paljetter..fick iof 30% på den. hm. och går att laga lite. hmmm?! ska ta o titta igenom min garderob också.hihi

Ska bli så kul o hälsa på min älskade Fridis i Stockholm.. vi har alltid så kul.! och hennes Daniel så klart!


säger bara det,. 2010 ska bli det bästa året nånsin.





Idag har jag varit lite kretiv.. nästa stickat klart en sak (kanske blir en extra julklapp det ngn), målat.. var ansträngande men givande när man verkligen försöker.. Mycket avslappningsövningar har jag sysslat med idag. Det är så skönt om man lyckas slappna av o koppla bort allt ett litet tag så där mitt upp i allt.



Nu blir det att krypa upp i soffan med Te och läsa nya Elle!!!




peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0