snart jul jul jul

Tänk att jag gick upp helt frivilligt klockan 7 på en lördagsmorgon. (fast kanske inte super konstigt för att vara jag, har ju lite idéer ibland)

Blev så att jag stanna hos Sofia och fick låna en väldigt mjuk tältsäng.. och sen skulle hon upp o jobba vid 7, så lika bra att gå upp då me o ta sig hem i vinter kylan. Vi hade det allt fint igår:) Mkt trevligt!!

Idag blir det Spinning mitt på dagen, men först kanske ngt avsnitt av Twin Peaks;)

Och sen julmysa med Ana banana hela helgen ungefär:)

jag som bakade pepparkakshus förra helgen och Johanna tittar på..hihi

Blir bland annat åka in en sväng till stan (kanske handla ngn julklapp), julpynta, kanske göra pepparkakor?, julpyssla?, slå in julklappar... hihi Måste få in julstämningen, för vips är julen över... och man blir lika förvånad varje år..hehe!

Nu har jag lite o fixa innan denna dag börjar...;)



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0