Snöiga Ljungskile

Nu e jag hemma i Ljungskile med familjen..
Och här är massa snö..mer snö än hemma i Götebrg..


Jag jonathan och johanna har bakat lussebullar.. roligt att baka..!!
De hade något special recpt där man hade i en mandelmassa/smör/socker fyllning.. tydligen jätte smarrigt;)

Sen har vi gjort Tacos.. så starkt men gott o blev så mätt!!haha

Även Bettsy var hemma.. o hon verkar ha det underbart i Åre, längtar tills jag ska hälsa på sen, då ska vi åka massa masssa bräda!!!! weeeei..!

Efter det var det film dags.. Det levande slottet

 



Det var en mycket bra film, men en annan film som Miyazaki har gjort är Spirited Away... som är så fiin! Man måste bara se den... (och vem fick inte den i julklapp förra Julen min kära bror Benjamin?)








Nu sitter vi o spelar Spank the Monkey..

 ett  mycke roligt kortspel (verkar det som,,.) för just nu tittar jag bara på o stickar på min halsduk lr halskrage kanske man ska säga...hihi

tidigare spelade vi BANG.. också ett kul kortspel!





Men Nu tror jag att jag ska ta o sova min skönhetssömn..

O imorn blir det också mys med familjen, men hos Mama.. och då blir det tomtegröt.. till frukost (lunch?) ;)
kanske en julklapp i förväg..hihi.


sov sött.....  zzZzzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0