среда

Ja onsdag.

en gång till. ja att det alltid ska komma en onsdag så där mitt i  veckan. Är alltid lika förvånad.. nu är det ju bara ungefär 2-3 dagar kvar till helgen. i o för sig ska jag jobba i helgen men det är ju helg. o de dagarna ska ju tydligen va så mycket bättre än alla andra dagar. o visst är det så. jag sitter inte här o säger att de dagarna inte känns bättre. för då är alla lediga o så. inte de som jobbar så klart men alla andra. o ja man lever ju här i vecka för att man vet att det blir helg en gång till, den här veckan också. eller hur är det?
 
Nu snöar det. jag gillar snö. men jag giller inte jätte mycket att det är kallt. specielt inte här inne, när man går runt i yllesockar o det är kallt ändå. Gillar att ha snö när man är i fjällen.  Det är allt mysigare me snö så här på vintern när det ändå ska va kallt...så fint o mysigt.

Nu har jag nyss kommit hem från Frida o Lisa.

ska börja jobba på ett litet tag, ungefär 3 timmar.

innan det vet jag inte helt vad jag ska göra... kanske hm. vet. inte. sova kanske.

eller göra något som är roligt. sitta kvar här o lyssna på muusik...

ja så nu har jag kanske någn idé...hihiih


peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0