hejloooo

Nu är det morgon.

jag o Lisa har ätit havregrynsgröt o druckigt vårat morgoncaffe.

fixat lite med utseendet på den här bloggen.

nu ska lisa till jobbet hon tar på sig sina skor..

jag börjar jobba 12:00

slutar vid 5.

så ska till Gymmet o bli starkast i världen, lyfta så många vikter så att jag blir superstark...ee.




nu lyssnar jag på System of a down..
.. och nu höjde jag volymen lite till.

Nu är det på tiden att jag börjar fundera lite mer på mitt kära hår på mitt huvud. hur jag ska få det att se normalt ut.
Ja ni som vet hur det ser ut just nu, förstår att det faktiskt kan va lite jobb med det här. det är ingen vanlig morgonfrisyr. om det nu finns någon vanlig morgonfrisyr...


ja jag har ju faktiskt kanske bara någon timme på mig.. så.


hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0