jag visste det

Denna dagen går helt emot mig.

min käre far va o hjälpte mig men lyckades inte fixa felet på min tv.

jag o min käre mor skulle ut å gå i solen, som hade tittat in genom fönstret hela dagen, men så när jag gick för å möte min mor. va det moln moln moln.

vi gick o fika.. dela på en mumsig semla.. :)

sen gjorde vi god paj med spenat o svamp.


senare blir det mer otur, jag hade bokat ett pass på gymmet men va lite sent ute så jag hade hamnat på reservplats, men så tänkte jag att jag skulle ha tur o komma med. men NEJ. o så glömde jag o kolla om jag kom me innan jag gick dit.


blääääääää.


men nu e jag hos frida. o vi ska äta semla nu me Lisa o angie. så dan slutar kanske inte så illa iaf...


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0