weeeeeeeee

nu e jag hos Frida o Peter o lisa dricker lite vin snart:) mysigt.

nu rev Frida ner något så det ramla på hennes fot så nu ligger hon o gnyr i sängen.

Lisa ska lös korsord. o gnäller om att hon vill ha sms.

jag får aldrig sms.

nu e frida på benen igen.. tänder lite mys ljus

snart kommer kanske angelica...

jag tog med min stickning..hihi. ska sticka på mitt oranga hårband.

eller virka senapsgult hårband. båda e med.




Idag jag jobbat.

ätit nudlar till Lunch

varit på Sportlife gymmat i ngn timme ungefär va där ca 1 och en halv timme.. va lite uppvärmning.
 
nu berättar lisa att hon snodde min favvo penna från Brasilien...GRRRRRRRRR.

något mer jätte intresant......DET EEEEEEEEEEEE IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS kalt i min lägenhet.




peace and love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0