börjar om imorn då...

Ja det är ju alltid på måndagar man börjar ett nytt liv, aldrdig mitt i veckan.
Ja och ett nytt liv kan ju behöva börjas.
kanske inte helt nytt men ganska nytt lite alltså.
 Så imorn :

Inte förskyld (och ont i halsen som jag har nu)
Inte trött
Inte ostädat
Inte ofärdiga saker som behövs göras

Men så va det så att man ska inte göra en inte lista utan en lista på saker man vill göra. VILL GÖRA.. ganska viktigt att man vill. o tycker det är kul. ee. ok. KUL KUL KUL KUL....

Så imorn...

Jag är jätte frisk
har ett jätte städat o prydligt rum lr lägenheten kan man ju säga.
har hunnit med att träna så är jätte stark.. har ju ett mål till sommaren..
hinner med allt jag tänkt att göra
 


jaja... men nu har jag ont i halsen så.,

så nu ska jag sova min skönhetsömn. ....


peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0