...



vanlig höstdag i oktober.


tror alltid att jag ska gå o lägga mig o sova, eftersom det är bra att sova på natten. Eller att gå o lägga sig så att man sover ungefär så länge som kan vara bra för att bli pigg dagen efter. men så gör jag inte det. utan bara nästan. men inte så mkt att göra mer än att då nu gå o borsta sina tänder o tvätta bort sminket. hmm har nog inte smin på mig nu men annars skulle jag ju gjort det o krypa ner under det varma fluffiga täcket o drömma massa roliga drömmar. för det händer ju också ibland. roligt. hm ja nu e jag lagom trött, o lagom av allting. så dax att avsluta den här söndagen o den här veckan med att gå o lägga sig... hm hm lr kanske måla lite på den där muggen. hm. nä sova. lr måla. nä nu flummar jag mkt och det är ju helt nödvändigt att bara sitta här o skriva massa onödigt. haha.

undra hur länge som är obtimalt att sova. hm.


lalalala.... zzzzzZZzzZZZzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0