god mogon. lr. ja morgon.

tidigt upppe.
har lagt i en tvätt i tvättmaskinen.
minns inte senast jag tvätta nästan. varför ska man lr jag dra ut på det så att hellt plötsligt måste man ungefär tvätta alla kläder man har.

men om typ 10 är det dags att hänga tvätt... booooring.

Det snöar ute;) mysigt.

jag har till och med hunnit ätit frukost, ja det va ett väldigt bra tag sedan jag besökte matäfferen så man tager vad man haver. KAFFE:) och knäcke bröd med phiadelphhhia och gogreen salsa. många stycken sådana, nu e jag mätmättt. bra det för då orkar jag springa hur långt som hellst sen med FRIDA;)


Nej man orkar inte gå å handla idag, lr innan Brasilen..hehe. hm lr hur långt e det kvar några dagar. ja ngn gång orkar jag nog.. så jobbigt e det ju inte..haha


dax o super städa, tvätta diska o hela kittet!!

peace...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0