go kvääll



jag är effektiv, är vaken istället för att sova, så nu allt jag gör blir som bonus på. jätte bra.

idag har min kära kusin varit ho hällsat på mig. Sofia. vi har mycket kul.
vi åt middag hos min mor.
Palt, norrlänsk rätt.

sen va vi hos Angelica, som fyller år på Måndag så hon fick en present:) hihi

jag målar mina naglar nu, det blir fint.
och funderar vad man kan göra imorn:)

ska börja lite på mitt arbete... om jeans, antagligen.

jag har funderat lite, som vanligt, men lite extra. är ganska smart.
haha, just nu e jag trött, så då är jag smart.

 Nu har jag målat klart mina naglar "for that deep wet look" - Tack WALL MART
bra köp.

imorn är jag ledig.

ska gå på yoga. så att man blir smidig o stretchig , så att man man kan stå på huvudet till slut.


musik lyssnar på nu Arcade Fire.

peace # love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0