helgen är sluuut...

Nu är det söndag,
jag är sååååååååå trötttt.

i fredags va jag o Frida i Göteborg o shopa..kul:)
Sen besökte jag min kära vän Beata det va jätte trevligt. vi såg på SEx and The City filmen:)

Igår va det kalas för FRIDA o PETER....hihi...




o FRIDA...




                 


Det va kul hos peter o Fridis,,,hiih..

Nu har jag o kimmsy målat på muggar hihi
 ojämt blev det kanske men inte klart.


Det här inlägget blev nog lite tråkigt, men jag e så väldigt seg så , så är det. måla på muggar kan vara kul. så det ska jag göra någon annan gång igen.

ja det är bara 3 dagar kvar tills vi åker till Brasilen, ska bli suuuper NICE..:)

Det är lisas katt som har rivit min hand, som man kan se på bilden, en busig katt.

imorn måste jag nog städa. det är ganska ostädat på mitt rum där alltså. 
 

äää GOD NATTT:..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0