hemmmmaaaa

JAg tror jag är ungefär jätte trött....zzzzz

jobbat hela dagen och jag hoppas verkligen att allt blev rätt allt som fixades...


men 8 dagar kvar. .:) yiioo

åt precis ett sånt där grönt äpple.. tror inte jag gillar gröna äpplen...
.

det är nog för surt.

jag har syndat idag, jag har försökt att inte dricka så mkt kaffe som jag brukar lr brukade... men det blev allt ett antal koppar..så gott.... och älskar att dricka kaffe på morgonen. fast hmm får se...


ähää jag har inget vettigt att säga e så tröttt..så måste nog sova snart..
hm sova.. tråkigt. men ganska skönt o sova.. 

idag har jag varit på Mcdonald i en timme ungefär.. va väldigt trevligt sällskap till Emil som vänta på bussen. jag ä snäll.
det är bra att säga att man är snäll. om man är snäll, och det är jag för det mästa.
 

vad tråkig TVn är. blääää.  boooring...

så här fin va jag i håret när jag klippte mig i våras.
..
.... men nu e mitt hår kort..blir kortare för varje gång ajg klipper mig. synd att man inte kunde klippa så det blev längre..ngn gång om man skulle vilja..


ää...nu sover jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0