ledig ledig ledig

Det kan vara jobbigt att vara ledig fö då måste man hinna med så många saker som man inte hinner med när man jobbar. och idag ska jag hinna med massor. men jag måste nog ha en liten lugn stund också nu. annars hm ja annars blir det ju bara stressigt nästan.

igår såg jag o Lisa + Julia o Linda på film.
2 filmer,. de va inte de bästa, men den första va iaf rolig.






TEETH
High school-eleven Dawn arbetar hårt för att hålla tillbaka sin blommande sexualitet genom att verka som den lokala kyskhetsgruppens mest aktiva representant. Hennes uppgift är ännu svårare p.g.a. hennes styvbrors provocerande beteende i hemmet. Främmande för sin egen kropp upptäcker Dawn att hon har tänder i vaginan i samband med att hon blir utsatt för våld...

ja ni ser ju. knäpp. men väldigt rolig ibland..haha

sen blev det at jag såg sissta flme själv för lisa somna o de andra gick hem

MIRAKLET MED HENRY POOLE ( Henry Poole Is Here)
En deprimerad man isolerar sig i det radhusområde där han växte upp. Men omvärlden lämnar honom inte ifred och snart är hela samhället involverat i en mirakulös historia centrerad kring en märklig fläck på Henrys husvägg...


Den va också lite knas. o ingen dramakomedi som det stod på. jag skratta ungefär 0 gånger.




NU dricker jag mitt morgon kaffe:) mums.
förut åt jag o lisa frukost mums...hihi.  men lite mer kaffe behöver jag.. ska inte dricka för mkt bara. det är inte bra.



Idag har jag Lisa kläder:) moncho haha Poncho och hennes CLUSH diesel byxer... ungefär super tighta...

.......



IDAG SKA JAG GÖRA UNGEFÄR DET HÄR:


Boka tvätt tid

Städa

kanske skriva lite på ett arbete

laga min kamera...lämna in den då.

träna...en jogging tur o sen yoga.. Med LISA S..hihi. får se vad hon vill..om hon inte ska spela hockey

Gå på ngt med Frida hudvårds/smink grej. intressant



jag kom på att det va ju 3 filmer vi hyrde och den första vi såg för ngn dag sedan var

DEATH DEFYING ACTS

Under en turné i Storbritannien 1926, inleder Harry Houdini en passionerad kärleksaffär med en sierska. Sierskan och hennes dotter har dock en plan att bluffa utbrytarkungen - en plan som inte går helt i lås...


hm ja en liten kort beskriving, men hur som hellst va den här filmen i alla fall bättre än de andra!


time for att städa o lyssna på musik...


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0