sommmmmar..hm.. BRAZIL...mmm..

SNAAAART ÅKER VI...hihih

men i sommras va det kul... så här kul va det på PATRICIA i sthlm....;) men först en sväng till FAGERSTA för att se på deras student;)


 

och en självklar plats för mina kära va på wakebåten ...



Och helgen avslutades sen me Frida på PATRICIA i sthlm....med flera...:)







och dagen efter försöker man sola bort vad man nu kan behöva solabort..eheeee
.......


och nu ja vad händer nu.

lyssnar på BELLE AND SEBASTIAN...lugnt fint det.



det här e att va ute å springa... ska göra det imorn, men då måste man ha ett stoooort lager med kläder.




west coast riot...

yää me min  FRida:)






 ngn rufsig dag Dricker jag o Beata lite ROsé i vasaparken.


Jag tror det är bättre att kolla på gamla kort än att sova just nu i alla fall. roligt.
varför har jag då så många bilder på mig... hm ja vet inte. det är ju min blogg så då får det väl va på mig,

...... 



björk-debut

kanske.... Arkade fire.

nej det blir Anna ternheim nu..



بوسه، ماچ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0