Tiden rullar iväg..

En till härlig ledig dag.
Vad skulle man kunna göra idag.
Vet inte.
En bra idé är att kontrollläsa lite innan jag har skrivit klart det här inlägget, eftersom fingrarna inte alltid hamnar på rätt knappar på tangentbordet. Men bara en idé. bra.
En skön sovmorgon, med en lång frukost.
Har nog skrivit upp vad jag kan göra.

  • diska
  • städa
  • börja plugga lite på ett arbete
  • anmäla mig till en kurs- ja måste kolla imorn så det inte krockar. hoppas inte.
  • träna- sen på sportlife- har redan bokat..
  • sola- i förebyggande syffte för BRAZIL
  • fika- med ngn.
  • Tona håret..  aska.
  • sy.. ngt

Och nu var klocka halv 1. halv dagen har ju redan gått. tiden går ju så snabbt, hur ska man kunna fånga all tid, utan att stressa ihjäl sig. Då kanske det funkar att planera. därför har jag i alla fall gjort en lista.


Imorn:

  •  springa/ jogga innan jobbet- har börjat ett rörligt liv igen. mkt bra. mkt kul. mycket av allt.
  • Jobba
  • se på konsert- Frida ska spela/ sjunga
Gör ju inte lista på allt.
Men är roligt o bra.
lite sortering i almanackan.
Ja allt är så himla kul.

men i alla fall .. Ska bli kul på KONSERTEN :)!!!!

peace

Kommentarer
Postat av: betty

du vet väll att du inte kan sola solarium i förebyggande syfte... solen värmer int på samma sätt el ngt sånt... kramkram

2009-01-14 @ 14:34:37
URL: http://ljungskileladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0