sommaren rullar förbi..

Nyss hemokommet från en oerhört livfull HULTSFRED 09

tror allt det var värt varenda möda o besvär..

Jag o Lisa s konkande o bärandes på massor av packning genom 2 nej jag mena 5 tågbyten.
för att äntligen komma fram o sätta upp tältet i ösregn. förstärkning fick vi sedan av BJörn o Kimmy på Torsdagen.

Men vi hade redan funnit våra skånska grannar..hehe

5 dagar av regn, sol, glädje, MUSIK, fest, tältande, förlorandet av tältpinnar...osv aah NICE!

lr belv det 6 dagar.

Nu har jag o Beata slitit i Lägenhete, mitt rum, och köket e riktigt fina nu, jag är fortfarande lite seeeg efter förra veckan. men går nog över med lite sömn snart. Så imorn en tidig morgon igen.. men massor av riva tapet, slipa spackla o måla;)
det kommer bli så fint.

resten av veckan blit det fixa i lägenhen heten, men blir man klar så kanske.. finns tid till Liseberg o åka karusell o förlora pengar på att spela på ljul... o sen Smögen ngn dag:)





ja nu somnar jag nog.....



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0