Städa, träna, flytta... o vad mer ska man göra..!?

Reggie... skön musik..

och ett evigt upppackande av tvättade kläder, äntligen rena kläder.
Har inte varit hemma på 3 veckor, men det här varade inte längre än 2 dagar, men underbart skönt att ta det lugnt.
Förskylningen börjar också försvinna som har funnits här den senaste veckan, bara lite hostande kvar..hm.


Nu ska jag snart vara klart med det här upppackandet o ska ut o springa lite.. (och när tränade jag sisst..hehe?)
Sedan bege mig till Kortedala för att göra ett sissta slit på lägenheten med Beata.
En storstädning efter det o sen massa lyft av kartonger o möbler, så är det klart. :) Förstå vad underbart det kommer bli!!..
KLARA... snart snart!!!!...

Ska inte glömma ta med mig min hemgjorda musli som jag o Björn gjorde igår, så goood!!.. så jag får mig någon frukost imorn..!

den här sommarn har ju bara sprungit förbli.. har gjort så mycket hela tiden... men det är nog halva kvar:)...


Till helgen är det Waketävling här i Uddevalla.. , ska i alla fall vara dommare!

På måndag back to work!!...och vardagen!


peace...

... någon gång ska jag göra den här lilla platsen lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0