tjjjooooho

ja jag är inte död. bara väldigt upptagen..ehe. nej bara lite.

Nu idag då så har jag jobbat hela dagen nere i gruvan på torp, Carlings. Det flöt på ganska bra ändå. det va ju trots solskenet lite regn utomhus tydligen.

Sedan blev det en sväng till Ulvesund, träffa min älskade Frida L med familj. middag o tårta... en snabbis middag för sedan skulle hon tillbaka hem till sthlm.

efter detta trevliga... fikade jag o Björn men Ninni o Boris, vid snäckan medan solen gick ner vid horisonten. underbart att ha ett fik som inte stänger klockan 6 utan 10.

En jogging runda på 45 minuter och sedan landade jag hemma hos Björn här o ser på film. mm mysigt o va här.


Ja mitt plugg är slut för denna termin o jag o Beata har fått våran lägenhet i Kortedala..underbart. nu ska det bara målas o målas.. o sen flyttt!!!!!

mmm längtar till nästa vecka då ska det bli Midsommarfest på Donnsö hos Linda o Mange!!!...weee

sen 60-års kalas för min Faster nästa helg igen

den 1a blir det tåg till KALIX

och därefter HULtSFRED!!...


hhihi...
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0