jag trodde jag visste..

ja vad trodde jag att jag visste. vad borde man veta.
är sanningen det bästa att veta. finns det någon bra sanning finns det någon sanning om någonting.

Varför ska man ljuga, varför kan det va så svårt att tala sanning. ja men saker o ting blir inte mindre sagda eller gjorda för att man ljuger om det. nu menar jag inte att någon har ljugit för mig, för det vet jag inget om. jag tänker bara i största almänhet.

jag försöker vara ärlig. eller jag tror inte jag har ljugit på jättelänge. jag minns inte senast. tror jag. o nu i den här eviga jag vet inte. ja varför vet man inte varför är jag inte säker. jo för då finns det utrmme för mistag. så praktiskt, men man kommer ju ingen vart med det kanske.

men hur som hellst har jag kommit en bit på väg med min planering på min närmsta framtid. 2009. 
nyss hade detta år precis börjat men så vips va det mars. o man hade helt plötsligt glömt bort att leva utan man mest rulla på i sina vanliga spår. 

MArs 

Ska till fjällen med Ninni med flera:)

April
jobba jobba...?

Maj

till fagersta o hälsa på alla gamla goingar...
kanske en weekend till london med LIsa s om plånboken tillåter..

Juni

hultsfred me Lisa Francke. hihi:)

Juli-agusti

Europ-tripp på cykel. jag säger bara det. Ninnii o jag på vift i europa.
hitills spikade mål...skagen, köpenhamn, berlin, amsterdam...



nu snurrar klockan iväg o jag blev väldigt trött... så goo natt:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0