Onsdags panik

Ja nu har ju halva den här veckan gått också utan att man har gjort allt man tänkt att göra.

IDag hade jag ju tänkt boka tid för tatuering, men jag hade ju en vän att gå med dit, för jag menar sånt kan ju inte göra själv. läskigt. hehe. ja. så det får bli imorn då.

Men bara för jag inte vet vad jag ska ta mig till för tillfället stod jag med saxen i högsta hugg framför spegeln. JAG MÅSTE KLIPPA MITT HÅR NU!!!!... men innan jag tappa kontrollen till saxen,.. ringde jag hoppades att frissan kanske hade en tid som passa precis mig. YÄÄÄÄ.


så då är det dax att klippa sig om ungefär någon timme.

Sitter här med mitt förmiddags kaffe.

Det har varit en kort natt, först hjälpte jag Lisa flisa att flytta lite saker till hennes lägenhet o sen gjorde vi en super god avokado röra o massa gott.

Efter det ran tiden iväg o jag fick Kinesa där. men så mitt i natten. eller ja vid tre. vaknar jag av att hon har ONT ont ONt i ena sitt finger. hm nä vaknar inte av att det gör ont men att hon gnyr över det svullan fingret. hm gnyr kanske inte men hon hade välidgt ont. det skulle ju kunna vara blodförgiftning. så Varit på AKUTEN.

o för en gång skull va inte väntrummet fullproppat. bra. ingen blodförgiftning, men de sa att vi skulle åka dit. men heller inget helare finger.


åå längar tills jag har min fina taturing mer på mig än i huvudet, låter ju underligt men så är det. o vad det blir återstår att se. svårt att beskriva. men jag säger i alla fall lite flower power..hihi. ja.


JA, nu har jag bokat attboka nästa vecka. :)

gonna gooo.  kanske diska o städa lite, sånt som alltid behövs.


jag tror jag ska köpa en bil kanske om ett tag. bra grej att ha.




peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0