snö

Tänk att det skulle snöa, när jag hade planerat sol.
Jag o Lisa skulle ju sitta på hennes altan o spela gitarr.
hm. aja.

Jag började min dag med att gå på spinning.
härligt att få upp pulsen lite, va inte riktigt vaken förän jag gick av cyckeln. haha.

Igår va en trevlig dag. trots snön.
Jag o Lisa skulle ju boka tatto tid , men vi va nog lite oplanerade, eftersom man va tvungen att lämna en depostionsavgift vi inte hade med oss. nåja.
Ett parti schack. Lisa vann. Jag som brukar va så bra på schack.
Lisa håller på att renovera sitt hus ut o in. så det blir jätte fnt.

Sedan va det brottom till bussen.
På väg på Jeans-ansvarig-möte i Göteborg.
Det va allt trevligt! mycket info.

På bussen träffa jag på några Kära LULE-Hocky-fans. bland annat min broor.
De va allt peppade på Matchen. Hade varit roligt att se, men aja.
Även på hemvägen kom de springandes o nästan missa bussen.
De hade fasnat i snön efter matchen..

I helgen är jag LEDIG:)

på lördag kväll ska jag o Lisa s ha myskväll. hihi.



nu har jag kollat runt på tattooos i en timme. blir snurrig.
jag som tänkte plugggga. nå hinner lite nu kanske..

lyssna på lite BJÖRK o nu kanske Death cab for cutie....

peace and love

Kommentarer
Postat av: lisa

nejnej, inte peace and love darling, HULTSFRED för fan, HULTSFRED!

2009-03-13 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0