tänk vilken duktig dag.. hoppas de blir så imorn me!

weehi, nu har jag tränat body combat.. va helt sluuuut efteråt.

jag tvättar fortfarande, eftersom jag skjuter upp att tvätta tills garderoben blir ganska tom..
 
ser på Prodject Runaway nu samtidigt, för jag abehöver ju i alla fall inte sitta o titta på tvättmaskinen snurra runt kläderna eller titta på kläderna som hänger o försker torka.

hehe, men alltså det är inte så jobbbigt när man väl börjar med saker, så det som är jobbigaste är att börja, och det är EGENTLIGEN inte så jobbigt, det är bara att göra det. Så just do it!

veckans påhått...

Imorn till Min sötis Lisa som håller på att flytta nu!

boka tatoo..tror jag..hihih

kurs på torsdag.. :)

hmmmm... ja få se vad som händer..mer..hihi


ja ska kanske börja skriva på mitt arbete jag borde göra..hehe

hatar borde borde borde. Det är så att man ska vilja göra saker. så jag vill börja med mitt arbete den här veckan. smart. så smart. hihi.


nu ska jag nog hämta min tvätt. ungefär 5 trappor ner i källaren, eftersom jag bor högst upp utan hiss såklart.


peace

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

vad ska du göra för tatuering?

2009-03-03 @ 01:21:09
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0