uppgradering..uppdatering.. och filmen Upp!

nu har jag förstått något jag borde eller hade i alla fall velat se tidigare..
VARFÖR nu och inte förut.


idag är jag hur som hellst tvungen  att plugga!!!...kanske kan bli klar i tid:)

Ta en spruta, bra sak att ha gjort!... få se om man blir sjuk av det eller vad som händer,..




Igår köpte jag två bra julklappar till mina bröder.. tror det blir jätte bra!!
Kollade även på söta barnkläder med Iggy.. ja med Beata o Elvira;)

Sedan hittade jag o beata oss till Saluhallen för LUNCH.. god linsig soppa!



Avslutade dagen med filmen Upp! och varma mackor i soffan...


FILMFAKTA


Genre: Animerad / Komedi / Familje / Äventyr

Regi: Pete Docter

Manus: Bob Peterson

Skådespelare
Edward Asner - Carl Fredricksen
Jordan Nagai - Russel



Den va jätte fin!

se trailern.


Just nu är det tänkt att jag ska plugga..och det gör jag ju o för sig.. men läser en väldigt seg rapport om miljö. Värna om miljön är bra, men 40 sidor om faktor 10, MI-tal. vet inte om det e  min grej för tillfället alltså..

Mi-tal rapporten ... så att ni får se att det är segt.


SKYPE
väldigt bra grej.. fick prata med min Kärakära Frida glans idag. så underbart att få höra att hon lever:).. där på andra sidan jorden, Nya Zeeland.

I helgen är jag dessvärre begravd i plugg, eftersom jag har varit jätte bra på att inte plugga så mkt de senaste veckorna... men jag tror jag kan åstakomma någonting på den lilla tid det är kvar.

Så det blir ingen inflyttningsfest hos min gamla klass-mate Jocke..

om jag inte e super duktig o gör klart allt på ett kick!!!?

så tillbaka till Mi-tal...



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0