hejsvejs

Tänk nu är jag nog lite friskare inge förskylning och inget annat större fel. haha.

så imorn då, då ska jag allt gå till gymmet o träna massa!!! :)


...efter en lugn mysig helg hos min mor.. med stickning, middag me syster Bettsy, hyrfilm, ja o Idol, film o film.. tagit det super lugnt...
..blir det att plugga lite nu, så att jag kanske hellt enkelt kan börja med Den andra kursens Tenta /arbete sen i veckan. Skönt att göra klart saker. Så super snart klar med en uppgift. O sen nästa e halvt klar;)...


Nu blir det snart Fisk o spenat o morötter.. tydligen tål jag ju inte stark, elller kryddat mat så blir ju relativt okryddat då..haha..tråkmåns.


Ohh jag ska få tillbaka min kära pall med samhett. varit på vift i ett halvår...





o snart åka till hem till Göteborg


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0