hm

Nu när det ändå har blivit en regnig höst. kan det inte komma snö så att man kan åka snowboard!

hm det tycker jag.. Och jag lovar dig Bettsy ska komma o hälsa på dig sen efter jul ngn gång lr iaf i vår!! hihi.


Ja ingen spinning idag, men oj va många saker jag hinner med nu..

vika tvätt

bada

plugga

sy.. lite små saker

plugga lite till..


sen åka till IKEA.


om jag hade gått på spinningen hade jag alltså kommit därifrån vid halv 2 och åkt direkt till staden. och säkert råkat spendera pengar på högst nödvändiga onödiga saker.

Se så jag sparar pengar, som jag kan lägga på IKEA.

sen kommer Björn o Jacob. Ska bli en mysig höstlördag..

Tack och lov har de i den här byggnaden kommit på att det kan vara en bra idé att sätta på värmen. Så nu slipper man gå runt och hacka tänder.


Måste bara säga att jag saknar er alla kära jag inte träffat på länge..

Frida du på nya zeland.. hoppas du har det bra med alla barnen!!
o Frida i milano.. men kommer o hälsar på!!!
Lisa du e bortplåst till Thailand, du kan ju inte annat än ha det bra där!
o Lisa Francke du e i skåne för det mästa..!! o min kära lisa jag lämnat i Uddevalla ska hälsa på dig snart!
Och Sofia.. när jag flyttar till gbg passar du på att åka till Zambia.. hoppas du har det bra i värmen!! Och även du bettsy som har flytt till Åre!! ska hälsa på dig!

och alla andra.. pusssar o kramar...ihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0