home town...

ja familjemiddag avklarad i ljungskile nu.. Betty hade gjort god wokad kyckling, med grönsaker o coccoosmjölk.. sen lite sälskapsspel..!

nu ska jag plugga o plugga ett litet tag, sitter hos min kära mor.


Igår mysig fika med Ninni! så roligt att träffa henne...:) O sen en sväng till hennes vän Frida, ett glas vin o massa tjejsnack:) Blev även ett besök på Kullgrens innan jag promenera till Björn:)


på väg ner till Lejas Kafé;) (mkt kallt= mkt kläder!..hehe)



På fredag blir det något Band-grej på Mortens?!.. vet inte riktigt vad det va.. men med Ninni o Frida och även Ninnis Andra vän Frida från gbg.   Det ska bli kul:) hihi






Min mors mysiga balkong, fortfarande blommor och stolar.. med filtar och stor kofta och sol ute kan man nog sitta o mysa med en kopp tee








Nu dax för föreläsning!


pusss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0