Modernismens genombrott

Ja ingen Älg igår..  men det var en bra plan i alla fall!... och den finns ju kvar och vinet som skulle va det bästa för just den här älgen har fått en plats i det nya vintrinskåpet.

Nu sitter jag här o ska precis börja kolla på en föreläsning om Modernismens genombrott. Seden blir det till att skriva om en inovation under denna tid.

"Lyft fram ETT av dess skeenden/innovationer från det tidiga eller sena 1900-talet och beskriv hur det tagit sig utryck i formen av ett nytt objekt eller uppkomsten av en ny ”designad” produkt
."

Jag ska skriva om: Nylon- nylostrumpan.


Efter att denna dagens studier är avklarade ska jag till gymmet! Träna är ju det bästa som finns..hihi.. nästan i alla fall.  Så får se om det blir något pass efter en springtur eller bara till gymmet efter springturen och bli biff. Hm fast mitt knä tycker jag ska låta bli att springa så blir kanske en sån där cross-trainer.. mkt bra uppfinning!


Jag har upptäckt ngt jag verkligen saknar och det är ett strykjärn och strykbräda. Ett hem utan det är inte komplett...hhih.  Så det får hamna på inköpslistan.


nu är det föreläsning!!!

pusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0