jaha...

Igår va en mycket trevlig dag, förövrigt var ju tisdag det med!

Va o fika med björn efter ha shoppat massa skor, inhandlandet stog Björn för. väldigt fina!
Han var mycket stilig i sin nya frisyr, klippt på Cyptekk av Roger.

Hur som hellst satt vi o myste på ett fik välidgt länge... sen vandrade vi hemmåt.
Även där hade vi trevligt jag Beata o Björn blandade tisdags-Mojhitos!!...
Diskuterades både det ena och det andra.. och våran kära svenska förebild Anna Anka.

Onsdag vaknar till en bra dag!
pluggar o pluggar.. sen kom Angelica o hälsar på o vi shoppar o har det mysigt!

och ett par fina vantar. men svarta med vitt grafiskt mönster.



Hur som hellst idag är det Torsdag och jag tror jag vakna på fel sida.
Har lyckats ta mig igenom halva dagen utan störr problem.. men ändå.
Är klar med en hemtentauppgift till!
Snart klar med sissta digitalfärglära uppgiften!!:)..sen bara en tenta kvar där!
Så det är bara o plugga....



Så tillbaka till att göra lite färglada mönster..:)


puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0