god morn

Haha nu har jag hållt på här snart i en timme, trött o seg att starta datorn. Varför går det fel just idag. haha.
bäst o bara skratta. Första fick jag starta om datorn för bredbandet inte fungerade, sen va det ngt annat som låste sig o sen trött som jag är ser jag att baterinivån är lågg (ibland blir det så även om strömsladden är i, men ja inte nu). Så bateriet tar vi bort. Datorn död.


Nu med en kopp te i handen tillbakan till verkligheten!

  • PLUGGA, plugga massor, om man jämnför med igår ska jag utnyttna tiden lite bättre, vara lite smartare och effektivare.
  • GYM, ska jag förverkliga detta att gå till gymmet 10 minuter bort. Nytt o läskigt..haha. nej. ÄR nog inte, men ska ju ta sig dit. Det blir GYM eller ut och JOGGA idag.

mer planerat har jag inte så här på morgonkvisten idag.


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0