Man behöver och behöver saker..

Idag

plugga

Härlig springrunda.. härligt med sensommar luften och solen som värmer!
och så mötte jag en tant i spetskjol, röd kavaj, röd keps och med en röd icakorg monterad på sin rullator gåendes sicksack över gatan ett antal gånger fram och tillbaka (ja sicksack). hm var roligare då än vad det låter nu kanske..

köpta bröllopspresent med Frida till Emil och hans kärlek.. blev jätte bra!

sitta på balkongen dricka kaffe i solen

tonfisksås o pasta serverades idag till middag i Skruttedala

torsdagsstädning

sedan försöka plugga, men väldigt rastlös!
Lyckades lite i alla fall!


Man behöver alltid saker..


Kamera. Den jag har blixtrar o bleker allt för mycket.

Batterier! Mobilen kan dö efter en halvtimmesprat, laptopen tappad i golvet och glappar så med ett klick slocknar allt och till kameran, ja ett batteri till eller något sånt.

Ja och så va man en runda på stan idag.. oj vad jag shoppa (nästan) förutom bröllopspresenten blev det ingentingen mer. måste inse att jag är en student. Och studenter ska inte shoppa så fort man ser något man vill ha! Även om avståndet mellan tanke och handling är liten avstod jag från den här...



Hitta lite mer jag gärna hade köpt..och det var riktigt nära..hihi

Nu har jag en ny frisyr, nyklippt igår. Ska lägga upp någon fin bild, snart.


peace






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0