Sushi o Röhsska museet

efter ungefär 3,5 timmas plugg. Beata den jäveln har gjort klart halva sin kurs nu på ngn timme. Nu ska jag int vara sådan. Hon hade trots allt tjuvstartat lite.

Jag har i alla fall svarat på första uppgiften på Design och konsumtion. Och uppläget på första hemtenta frågan på Design i profession och teori är på god väg.

Hur som hellst är vi nu värda på fattiga studenter en sväng på stan och i det inblandat äta på ett mkt bra Sushiställe, bästa hörde jag. Och min kära vän bjuder. Sedan ett besök på Röhsska. Det ska bli mycket trevligt! Länge sedan jag var där. Och vad kan inte passa bättre när det är inom design. Så en helt godtagbar ursäkt att lämna plugget här hemma för en sväng på stan... ;)



peace








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0