helgen över igen:)

En skön helg förbi.. mys me Beata o film fredag o Lördag.. Marknad på Lördag med sofia o Beata.. hitta bland annat en röd lackväska.. mkt fin!

Lördagen blev jag en "film som du måste se rikare" såg på A Clockwork Orange... Mycke bra och hemsk..!


Fick även annat beösk..så även lite Söndags mys...mmm:)


Resten av söndagen blev det springa runt på stan:)
Resultatet blev

Sprang på Johanna på Beond Retro, där hon handlade en partyväska (inehållande ett öränge, en amerikans pence och även ett mystiskt piller som jag föreslog hon skulle testa) Jag menar det var en fin partyväska så vad kan inte det va för partypiller?!...hihi


I klädväg resulterade det i en champangefärgad klänning... mkt. när ska jag va så här fin??








PUsss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0