ny frisyr idag??

jag börjar ju undra om det verkligen är en hitt at boka tvätttid tidigt på morgonen. för tydligen igår när jag bokade för idag satte jag den i morgondagens pass. haha. Men imorn ska jag allt få tvättat!!


Idag blir det klippning! yäy! ska bli kul o fräscha upp frisyren!

före





Hitta ett par fina inspirerande bilder... på http://mirroronline.se/kategori/blogg/ som jag lånar lite;)


gillar! (Frisyrer av Pure Team)


och lite mer färg o candy...


(Kredd: Photography- Soon Tong Beauty Direction- Ashburn)


Innan klippningen blir det nog en lunch med någon snygg kille. Något mysigt ställa i haga, nära o bra till frisören.







Då är det snart dax att åka in till stan.. kanske hinner med lite shopping också;)
randigt blir det idag!...

min nya favorit klänning kanske...




Nu ska jag bara lyssna klart på den här låten,.. jag gillar...




pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0