en timme kvar till tåget och dagens reflektion...

Ja då har jag gjort allt som ska göras..
packat, städat, diskat,tränat, duschat,surfat,bloggat, shoppat,
nu återstår en timme att slappa...
sen gbg-sthlm-sicilien-sthlm-gbg... :)



Idag fick hela 17 bussen ett par regäla utskällningar av en bitter chaufför.

hlpl 1: jag springer sissta biten till hlpl och hinner lagom fram till bussen
Hlpl 2: En tant går på bussen sen kommer en gubbe springandes, chauffören börjar skälla ut gubben att han tar lång tid på sig och sen kommer en mamma som håller dörren öppen för att hennes lilla son ska hinna med, då skäller chauffören ännu mer "Fattar ni inte att jag har en tidtabell att följa" "ni får inte stå ivägen så för dörrarna" chaufören fortsätter att grymta.. "!*£#!"

hlpl 3: Sen vid nästa hållplats kommer en till passagerare in i bussen mitt upp i allt gapande. "fattar ni inte att man ska stå vid hållplatsen i tid" då säger mannen som kom in "ursäkta vad sa du?.." svaret blir "det ska du skita i !*£#!"

är detta en så kallad bitterfitta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0