heeeej igen

oj glömde som bort det här stället.

Vad har hänt då?!..hm.

Varit i sthlm...vart me o inrett Björns lägenhet;) blocket o IKEA va GULD! Hann även me en sväng på stan o ut o käka me Frida o Danie på Mäster Anders:)


nu ska jag styra upp lite saker i Göteborget!... typ flytta.. nästa vecka kanske?!...
----> skriva kontrakt imorn! tog en powernap förut o drömde jag kom för sent till kontraktskrivningen..haha


I helgen va jag hos Kimmsy i Uddevalla o hennes nya lägenhet. Det va nice!.. gellyshots och sommarväder! dock hade jag ett par heeeemska skor på mig. nya. 15cm klack. fel stl?.. vet inte va de förstora eller va de för små?
Summering av kvällen: yellyshots, lapdance underhållning, Mortens, ett snabbt besök på nya klubben Soho, Kullgrens, Pingvin, gå hem barfota, efterfest.

Dagen efter var det Båtens dagar i U-A.. mina kära vänner hade satt upp en vinch för wakeboard.- jag gillar! dock va det suuper kallt så åkte inte... blev förskyld ändå! host host.


imorn kontrakt!!! yäy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0