Freeeedag

Igår fick vi tillbaka strukturteckningen o bedömning på herrdockan.. puh.. hade bara ett mm fel på ett litet ställe. gött!



Just nu Frulle.. KAFFE och ägmacka.. blev så himla sugen på Ägg o kaviar på tunnbröd hihi.



IGår en fin dag i skolan med folieslingor och färgtiori och herrklipp!





Lite ljusa effekter. ganska nöjd alltså;)


Efter skolan blev det lite "Afterschool" me Jossefine + kompis, Victoria( + hennes söta vänner), Nathalie och Emma.. de två sissta droppa för Hocky.. men vi fortsatte ha det trelvigt..hihi :)

Sen en mysig kväll hos Tim me lite Whisky
(brukar inte gilla det, men kände att jag faktiskt var sugen.. minns en annan gång Whisky har gått hem hos mig det var en personalfest på Carlings..en rolig kväll!)

Tim ska vara min kam o sax modell på Onsdag.. o han kommer bli såå fiin..thi:)



NU

Äter frulle ,
var riktigt nära att det blev en av de nybakta kanelbullarna på ICA istället för äggmacka.. hihi. men få spara mig till kvällen för sötsaker..


pluggga

iväg på ett litet möte

kanske e sväng på staan...;)

plugg plugg

myskväll hos Anna me Jocke o Jennifer! vin o go maat!





En parantes. jag och ord.

När alla får hjärnsläpp o inte kommer på vad järntorget heter (ngn sekund) drar jag ju till med ståltorget. i det läget kanske man mest bara ska tänka ståltorget, för man vet ju att det låter lite fel. eee...



pussssssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0