Sööööndag. Rösta!

DAGENS PLAN!


  • jag o Beta äter skorpor o kaffe till Frulle (guld,. hon va o köpte mjölk med jag låg o sooov..)

  • tänka ut vad jag ska RÖSTA

  • börja sortera vidare vilka skor jag ska ha framme o vilka som ska till vinden.

  • packar upp allra sissta kartongen!

  • leta febrilt efter et kvitto!!! (som jag senare några timmar märker att det faktiskt ligger i plånboken! hm)


  • RÖSTA

  • Hanna's special Nuddle soup! (enda dumma glömde nuddlarna på spisen..så blev välkokta..hm)Nudlar från Simmo's, en gata bort...och soppdelen(knorr varmakoppen...) haha.. åå vad jag är kreativ i matlagningen idag. tihi!!!!

  • Nu... städa klart! (typ bla fylla det redan proppade skafferiet men mina skorpor, knäckebröd, mussli, makrill i tomatsås, havregryn, oboy, linser, bönor, nudlar, pasta ris, kryddor, choklad, nötter, konserver! goda delikates sötsaker på burk o tee)

mmm....



  • bära sissta kartongerna upp på vinden!
  • taaa en sköönt o varmt baad! länge!
  • Komma tillbaka till verkligenheten! PLUGGA hårkemi ;)

När denna lista är avbokad så om det finns tid över ska jag på Valvaka på MAsthugget hos Johanna o Jonathan!


kom ju på nu att min söta fridis o jag skull ha myst i helgen också.. men den är inte sluuut än.



Radiohead – Creep


Black Eyed Peas – I Gotta Feeling

Radiohead – Karma Police

Chicks On Speed – Wordy Rappinghood


Kings Of Leon – Sex On Fire


Beyoncé – Single Ladies (Put A Ring On It)




Sex låtar sm passar bra till mitt stökande!!.....tihi


nu tiilllbaka till köket!



pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0