jäsp..

Just nu tycker jag lite synd om mig.

min taklampa har gått sönder, så det är mörkt. Eller snarare toalampan sa poff o så hade jag ingen ny än den i vardagsrummet. och nu är det mörkt så kan inte läsa. o inne på toan är det för mörkt ändå..= köpa fler lampor!


Min stortå tycker om nageltrång som det heter, har aldrig uppleft det förut, men någon gång måste vara den första = AJ! = hur ska jag laga tån då?

tagit det väldigt luuuugnt i helgen så nu e jag bara för trött. jag tror man blir nog bara tröttare när man tar det lugnt. Så skönt att komma igång i veckan o då ska jag sköta mig exemplariskt i skolan. = har läst läxan tills imorn = ska ta egna insiativ o öva öva på aaalllt!

Det har allt varit en mysig helg!!


Fredag-- kräftor, lite vin o mys hos FRida mfl.
Lördag--- Kräftor i Ljungskile.. me la familia :)
Söndag-- plugga o Fika hos Gaia och sen en tur i Allum med sötisen!

Säger såhär.. ny hårfärg snart!



VECKAN


viktig SKOLA (hela veckan)

FIKA me GAIA o två andra sötisar SARA o Julia. by Gaia's place

Kanske en trevlig middag med vin på fredag me Gaia o ngn mer söt o sen ett glas ute..

LÖRDAR välkommmen heem FRIDA GLANS träfffff....hihih in the big city Uddevalla..:)



men nu snaaart sova.

och igen aj min tååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0