FREEEDAG!

Idag är jag fullbokad från morgon till kväll:)

Har börjat göra litet silversmycke av blad.. mm fint tror jag det blir... kanske ska lägga upp en bild sen när det är klart.

Nu har jag precis kommit hem från stan. Varit o Fikat med min kära Angelica.. det var jätte länge sen jag träffa henne så super mys, sen kom äve Josefine förbi..henne minns ajg inte när det var jag såg sisst i somras kanske..

Dagens köp var i alla fall ett linne från Monki och ett par leggings från BikBok

Fast i mörkblååå



Hittade även en söt liten plånbok på H&M i lack. och en lite julklapp till min systeryster.


Nu ska jag booort till gymmet o träna.. inte hellt klart för mig om det blir ett pass eller bara gymmet. återstår och se.

Sen ikväll ska jag hälsa på Sofffiiia, undrar om det kanske blir att titta på IDOL-final???!

Nån kommer ju vinna i alla fall... JAG röstar för ERIK..eller? inte säker,., kanske den andre pojken, inte säker. men jag är ju i alla fall säker att jag inte tänker ringa o rösta.. så jag ska bara hålla tummarna att någon vinner.. och det är ju inte så svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0