helvetes dumma ont i halsen o allt... ja glad alla hjärtans dag!!

GLAD AALLA HJÄRTANS DAG...

jag hade ju ganksa mkt gärna varit i brasilien... för det va väldigt underbart!!!
men nu e jag hemma i sverige o är sjuk.
mina söta vänner Angelica, Lisa Frida ska iväg på pooolParty..tänkte följa med, kunde ju köra lr ngt hade varit skojj!!
men nä jag e för sjuk, o sen ska jag jobba imorn måste sova o försöka bli frisk på ngt vänster.

e såååå seg.

nu e jag angie o lisa hemma hos frida. vi ska göra stuvade mackaarooner o falukorv. nice. e nog ganska gott.

jag ska nog sticka lite, jag har börjat sticka, det är roligt!!...hihi.
det ska bli ett hårband.

nu ska jag kanske hjälpa till o laga mat..

kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0