Duktig dag!

Idag ställde jag klockan för att ringa viktigt samtal vid 8.
Sen gick jag även upp och åt frulle.. för att sedan ta nästa spårvagn+buss för att visa mitt intresse hos en
fastighetsförvaltning. ska ju flytta... men var?

städa o fixa hemma.. sortera viktiga pappar.
(typ räkningar, kvitton som man vill spara, slänga papper man inte vet varför man sparat)


jo just det ja där emellan blev det lite shopping..(måste hålla sina intressen vid liv!)

stickad lång tröjja..perfekt till lacktights! ..och kanske svart skjärp.. svarta skor..hm.
Ganska tunn..(men ja tjockare än en t-shirt alltså) svarta prickar. haha se själva:






Efter det var jag på viktigt möte.


Och sen Kaffe o mkt stor kanelbulle hos Beeta

Vi fastnade även för att läsa masa horoskop o stjärnteckengrejjer. Och det som är bra tror vi på och det som är dåligt är bara dumt påhitt!



Vad händer nu...

En lugn måndag kväll och en vecka kvar till plugget..
Kanske läsa igenom alla papper om skolan. Bra grej o ha koll på. Har ju redan läst, men kan ju ha missat ngt. Jag är ju faktiskt superserös med min utbildning nu. Har nog aldrig varit så seriös som jag är nu, alvarligt alltså!

sen Elle Interiör
vad passar inte bättre om man är ensam en kväll..en kopp te och en nya Elle!


Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0