planerarr...

Ja det är hellt klart annurlunda det här med struktur o fasta tider. Men kommer snart in i det hoppas jag. o jag ska göra en super planering. eller jag ska vara super bra på att planera. skriva allt i almanackan. o utnyttja tiden maximalt. nu är jag överseriös men det är bra då kanske jag blir ganska seriös i alla fall. Eller det är jag ju redan. men i alla fall.


Idag har jag varit i skoolan. Det va kul, lärorikt.. o lite vårt också. men har varit hemma o läst o övat så nu e jag bättre...;)


Imorn kommer min älskade lisa karlsson på besök.... åååå längtar!


fredag efter skolan blir det taaa tåget till STHLM... vad kan vänta mig där..??? hihihi




måste sooooooova pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0